Feb 12, 2010

.fadhilat valentines day

Selamat siang semua.

Sisipan dari The Star Online.

Bare your love this Valentine’s Day, female students urged

SHAH ALAM: Female students in higher-learning institutes here are being persuaded not to wear panties on Valentine’s Day as an expression of true love for their boyfriends.

The “no-panties promotion”, being held for the first time, has apparently been gaining interest among the students, who are passing the news by word-of-mouth.

Two students in their 20s from Shah Alam, known only as Ummi and Melissa, said they were aware of the “promotion.”

“I feel it is personal,” said Ummi with a smile.

“Valentine’s Day is a good time to express one’s love. And, what we use or don’t use is our right, our freedom. But we will do what is right. It’s a new world now.”

Melissa claimed that there was already a large group who planned to go ahead with it.

“We will know how many by Valentine’s evening.”

State Islamic Affairs Department (Jais) director Datuk Mohammed Khusrin Munawi said:

“We will not allow Muslim students to be taken in by such celebrations that deviate from the teachings of Islam.”


Sekarang aku rasa nak pergi Medan Gopeng beli tiket balik Shah Alam malam ni jugak. Berbekalkan kamera voyeur, aku pasti berjaya.

Kepada Ummi dan Melissa, sila jangan kecewakan aku. Aku akan pastikan korang tak pakai panties nanti. Kalau aku nampak ada panties bersidai depan rumah korang pagi esok, jangan harap lah korang dapat angkat waktu petang tu. Mungkin sudah berada dalam tasik Shah Alam.

Walau se-hot mana panties kau, baik g-string, micro bikini, atau jenis polka dot, sila jangan pakai masa Valentines Day nanti.

Aku sudah berkonferens dengan Ahli Parlimen Shah Alam dan Majlis Bandaraya Shah Alam untuk merancang strategi di mana mahu letak kamera, dan kipas besar di lantai tapak pejalan kaki.

Ummi, senyuman kau walau semanis mana pun, tapi membayangkan kau jalan-jalan di Plaza Alam Sentral bermini skirt tanpa memakai panties, cukup buat bagi aku kenangan manis.

Kenangan manis yang tak akan aku lupakan sampai bila-bila.

Sweet like chocolate.


Post Scriptum : Aku rasa 15hb nanti, pekerja kutip sampah serata malaysia akan bertungkus lumus kutip sampah berbentuk getah panjang warna warni di sepanjang taman-taman maksiat. Mungkin ada yang berperisa durian. Dan berbau air mani.

Sekali lagi, aku menyesal balik Ipoh awal. Cis!


23 journeyed together:

Huda Luna said...

euwww!



heh!

kalau awak berani org kerat2 awak nye nnt..
HAHAHAHHAA!

stupid sape yg wat activity tu..
xkenal agama..
leh lak xmo pkai panties..
crazeeee!

Neyra Shazeyra said...

aku nak pakai g-string 3 lapis. sbb aku date ngan atok aku v-day ni. ciss

paeh said...

chop2. ko org ipoh kee... duk mane dowh

joegrimjow said...

hehe
nak pasang tropong la
kot2 ada benda terhasil dari sesi teropong
sape la tau kan
hehehe

nn said...

euww.

Drunbella Khoo said...

kalau itu budak period nanti macam mana?
xkan die tamau pakai panties jugak.
meleleh kut nanti.
wakakakaka.
>___<

mr.panda said...

haha aiseh gua pun macam lu nyesal balik awal.

x-po said...

aku kalau xnk pakai panties gak blh ke x ek? wakakkaa

5069 said...

woooohhhh!!! best sial..cantekla nsib wa dekat je ngn s.alam..

annadzirah said...

xpakai panties ok jugak.
berangin.
tambah pulak musim panas sekarang ni.

|.a.r.i.e.z.a.| said...

hoh mmg carik pasal tul kempen valentine diorg tu.. hohoho

Unknown said...

hahaha..aku nak gi s.alam lah mcm neh...hehehe

Pisyek said...

sape nk kua jejln kat ipoh nnt sila ajak aku skali...

hehe...

aku Zaty said...

euhhh!
bodonye dyeowg! =_="

arekymz said...

wah!!
dah makin berani wat aktiviti cam tuh..
kalo mak ko tau ko join..
abes la ko..
:P

Anonymous said...

ko ler jangan pakai spenda

aemy said...

so stupid! huh!!

saiful mohamed said...

perisa sweet n sour ada x???

Bardboo said...

amboi..mau join ka? hehehe

Unknown said...

perasa durian??? :D

EJAY said...

pembetulan:

rasa air mani tp berbau durian
~pitaaamm!

Rara said...

gler ape pmpuan ni xnk pkai pnties..

x-po said...

aku kalau xnk pakai panties gak blh ke x ek? wakakkaa