Feb 7, 2010

.quick updates

Selamat siang semua.

Aku sekarang dalam proses membaiki tubuh badan. Bukan, aku bukan nak buat pembedahan jantina ke apa. Aku masih lagi selesa mempunyai burung/adik kecil/noneng yang dilitupi bulu pubis. Aku juga masih belum bersedia untuk menggalas buah dada.

Aku letih. Semalam futsal hampir 3 jam.

Semalam test. Senang sebab aku guna cara tak jujur untuk dapatkan jawapan. Tapi aku usaha nak dapatkan jawapan tu, kira boleh la kan?

Joni sudah beransur pulih. Masih jalan terjengket-jengket, tapi sudah nampak ceria dia jadi macam biasa balik. Ceria macam mana? Berak dalam food bowl. Kencing dalam water bowl. Gigit penutup botol vitamin sampai bengkok. Tengah-tengah malam beronani. Aku rasa lah, sebab aku nampak dia gigit-gigit kote dia dan terereksi sendiri. Aku bajet dia berfantasikan Rozita Che Wan/Memey/Fahrin Ahmad/Bung Mokhtar waktu beronani.

Semalam juga ke i-City. Bergambar menggedik bersama kawan-kawan serumah. Waktu-waktu macam ni la buat aku rindu sangat nak ada LX3 dekat tangan. Jadi ambil gambar guna camera handphone saja.





Lagi gambar di profile Facebook aku.

Sudah, aku mahu ke spa urut batin yang berlambak dekat Shah Alam ni. Nanti dah sihat aku update lagi.

"Come, I give you happy time", kata gadis bertubuh mungil berbuah dada implan dengan suara kepit-kepit garau.

Ohh turn off!

10 journeyed together:

Jack-O said...

bung mokhtar? rozita?
joni bisex?

annadzirah said...

terlalu byk teori nak kena hapal membuatkan budak CE xjujur masa test.
aku pun.
tapi final boleh pulak jujur.
pelik.
T___T

|.a.r.i.e.z.a.| said...

eleh turn off ke? hahaha dlm hati dok dup dap dup dap kn :p

EJAY said...

sblm turn-off
mesti turn-on dulu kan? kan?
~checkmate di situ! huahaha

aemy said...

tinggi btol imaginasi joni 2. huhu

paraxixth said...

nanti suatu hari nanti gua ke icity juga

saiful mohamed said...

i city kt mne wei..

Unknown said...

hahahaha icity tang mane ek?

Huda Luna said...

sayang nanti kite amik pic kt i-city tu tau

ari tu g siang tak best
tp tmpt tu lawa!

joni bfantasi jeni la syg

Rara said...

ak knfius skg dgn jntina joni kau..