Feb 1, 2010

.'kari' tu seriously sedap weh, ada pulak bubuh bendi, fuh

Selamat siang semua.

Semalaman aku beromen dengan Huda.

Macam-macam posisi kami buat. Dari pukul 1pm smpai 11pm.

Tonton cerita Tooth Fairy. Dan review hati aku kata, boleh lah. Santai. Better dari cerita Adnan Sempit yang entah apa-apa tu.

Makan macam gorila. Jalan sikit, makan. Jalan sikit, minum. Tapi buat para gadis, jangan risau. Badan I masih kurus-kurus bermuscle. Tak naik langsung walau semiligram.

Jadi hari ni aku letih sangat.

Tren penuh dengan 'kari' 'kari' yang baru lepas balik dari melontar di Jamratul Batu Caves.

Jenis pesen pakai baju hiphop cap besar baju besar seluar baggy. Bajet ghetto gila lah tu. Lepas tu cakap tak reti nak kasi slow volume. Aku fikir jugak nak kasi hentak mulut sampai jadi mute. Tapi kesiankan diorang sedang beraya, aku biarkan saja. Raya kan sebulan.

Jenis on lagu kuat-kuat pun ada jugak. Nasib baik aku hafal lagu Empire State Of Mind - Jay Z feat. Alicia Keys. Boleh juga aku miming sama.

28 journeyed together:

Nurul Huda Rahim said...

ahahaha. patut kau join ar depa. kau kan kari jugak? :p

Anonymous said...

bagus,letih menandakan anda kuat 'bekerja'.lepas ni boleh ajar aku posisi2 terbaru tue.

p/s:nak air kelapa tak?aku ada lebih ni.

-kemey-

AJ said...

hahaha..aku ingatkan kari ayam ke...dah la tak makan lagi ni

EJAY said...

~LOL

mcm haram!

u make my day la bro...

[z@ck] said...

kahkahkah..
ingt kari kepala ikan

saiful mohamed said...

hahaha..pki kondom x??

Weeda said...

aaa...kari tu ape?
haha..
maap I ni lmbt pickup sket...

Rara said...

Jamratul batu caves? mne la ko dpt ayat ni..haha

Unknown said...

Apasal ko tak join sekali ?

siggplus said...

otak ketat : cis bila masa pulak aku kari gak?

aku pure melayu lah

siggplus said...

kemey : posisi apa yang anda mahukan? nak aku try posisi2 kt ang ke?haha

minum lah dulu air kelapa, yg kt ang tu semua dh jampi kari

siggplus said...

eyriqazz : sedap tak kari tu?haha

siggplus said...

ejay : i make ur day? ur comments make my day!

thanx!

siggplus said...

z@ck : yang tu serious sedap weh..kalau dapat pergh..srup2 sedut kepala ikan tu

siggplus said...

saypool ; pakai lah. aku malas nak g jumpa bomoh buat pengguguran..haha

siggplus said...

weeda : erk tatau apa tu kari? hurm ssh gak nk xplain..heh

siggplus said...

rara : ada lah. cuba tengok dalam buku kamasutra

siggplus said...

touyakaruma : aku malas nak join..bukan dpt duit pn

meera^da cute..*_* said...

ohh..otak aku xdapat berfikir...

|.a.r.i.e.z.a.| said...

hoh mujur dia pasang lg yg u leh miming, di pasang nye lagu um je jegere. haa boleh sawan dibuatnye.. haha takpun tibe2 diorg buat aksi pecah kelapa dlm train tu.. cmne? hehehe

Ainee Cumi said...

weyh ayat ko gila ahh!
takut ak.
macam macam posisi ehh!

enyheartsdiamond said...

mmg lah depa tu..jantina mana2 pon sama ja kari tuh..

Cheese Monster said...

patut lama tak nampak. pg melontar rupanya

Neyra Shazeyra said...

perghh bau kari ah kao. heyy VOTE ME: No. 6 !! http://denaihati.com/hidup-berani-untuk-gagal-apa-entri-pilihan-anda/

Yuki Yusuf said...

peh
bersosial

Unknown said...

macam best je tooth fairy ni...

Huda Luna said...

hoh!

mmg penat gila kan

sakit tulang kaki

hahahahahah

siggplus said...

weeda : erk tatau apa tu kari? hurm ssh gak nk xplain..heh