Feb 16, 2010

.sari berita penting

Selamat siang semua.

Aku sudah hilang mood mahu berblog. Maafkan aku, buat selamanya. Terima kasih untuk semua.

Ada sapa nak ganti tempat aku?

16 journeyed together:

Anonymous said...

aku pun makin hilang minat

Anonymous said...

aku pun makin hilang minat

Anonymous said...

tengok. sampai 2 kali aku terpost komen

Aus MeLankoLik said...

hahahak , asal sigg ?

fezaL Mohd said...

kecewa gua .

paraxixth said...

celaka!

5069 said...

yg ni nape lak?

ween said...

sep!

Rara said...

kenapa? mengapa? bagaimana?



P/s: Lu xrase rugi ke?

joegrimjow said...

join contest klu hilang idea
hehe

joegrimjow said...

jom join contest, 4 hari lagi tinggal untuk menang 50 pound!
klik sini : weekend@sheffield

enyheartsdiamond said...

sigg..nak komen pasai entri lepas..tak lalu langsung nak tgok!

bluwekkkkkkk~

muntah nanah!

cik CumeY said...

ape kriteria nak gantikan lu eh?hehehe

|.a.r.i.e.z.a.| said...

aik skrg tgh ada kempen menutup blog ke? mane pegi isteri u si hbz tu? pencen muda dh?

Jard The Great said...

erk... sila bercuti...

Doctors in India said...

Thanks for knowing exactly when to tell me what I want to hear, when I want to hear it the most.