Feb 14, 2010

.lelaki dengan wanita sama saja kuat gosip. pui!

Selamat siang semua.

Masih ingat pasal Puan Hamizah dengan kakak aku pergi ke Bandung tak nak bawak aku? Aku baru lepas melayan semua gambar-gambar dengan video yang mereka rakam haritu.

Aku hanya beranggapan mereka terlalu eksaited berada di sana sampai tak ingat pasal aku.

Tett.

Salah.

Rupa-rupanya, Puan Hamizah telah jumpa dengan seorang Malaysian yang gemar cakap pasal gosip juga. Dan gosip yang mereka bincangkan, adalah pasal aku! Cis.

video

Kalau yang tak berapa dengar/pekak apa konversasi dalam video ni, mari aku buatkan subtitle.

Puan Hamizah : Kadang sampai pukul 2-3 pagi tu biasa la dah. blablabla "adik bukan buat apa, adik minum je". Dia kata

Encik apakenamatah : Ye la, budak-budak ni duduk situ kadang-kadang minum air je 1 cawan.

Puan Hamizah : Ha tu le.

Sekian konversasi.

Celaka. Nak bergosip pasal aku pun jangan lah guna kamera aku. Kan dah tak pasal-pasal jadi bahan entri aku.

Post Skriptum : Ya, aku lah adik. Aku anak bongsu. Anak manja yang balik tido bawah ketiak mak dan sampai sekarang masih menyusu tetek. Ada masalah?

18 journeyed together:

gadissebelahpintu said...

alolololo.. adikkkk..kuci2 hey! haha

izzahfarhana said...

hahahahahahahaha ,weh mana boleh!sampai umo 2 tahun je mnyusuuu

Ejay said...

huwaaattt..?
ko anak bongsu?
hurrmm...

fitriah said...

manja!

Aus said...

hahahahak..
macam ni pun boleh buat entri .
ade klas la . hahahak ..
lpe , ape khabar ipoh ?
hahak .

Huda Luna said...

apesal org xjumpe video tu td ms tgk camera tu?


ciss!


ala adik sayang mama ni..
muwah2..

hehehehhe

Huda Luna said...

hehe

xde mslh pun

i tetap syg n cinta u wlupun u mnje gdik =P

aemyLina™ said...

apa gosip sbnarni?
musykil aku... hahaha

Huda Luna said...

sori lmbt bukak blog td tido sakit kepala..

ily

B E L L A said...

huaaaa maseh mumaiyyiz bagus2222

kawan otromen said...

biasa la tu, nama pun mak. kem salam kat makcik nami. :)

|arieza| said...

oo adik rupanye haha sama la kita! wahh di umpat dr bandung. ok what! nmpknye u mmg manja d mata mereka. smpai ke sana diorg ingat kt u.. hahaha tu mesti kes dok melepak kt mapley ke ape tp blk lmbt, n jwb minum je. yg part segelas tu yg xtahan tu hahaha

joegrimjow said...

awat not available ni?
haiishhhh

«♪Ruff♪» said...

x menahan...adeq rupenyew...
ase ko cam cute jerk bila panggey adeq...
nak panggey adeq sigg boley

Hanafana said...

HAhaha..seyes chomel!
Tapi chop..ye ke minom gelas secawan?? =p

aku zaty said...

haha!
comel nye..=p

aemyLina™ said...

apa gosip sbnarni?
musykil aku... hahaha

臭豆腐Peggy said...

cool!i love it!情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,做愛