Nov 5, 2009

.gambar melayu bogel ada di sini

Selamat siang semua.

Sepuluh kali cakap pun, tak kan faham-faham. Dungu. Bodoh. Letih.

Kote saja panjang, akal pendek.

Makan kismis lebih lah. Biar otak berjalan sikit. Makan Sensaoil.

21 journeyed together:

Adjla Hafizin said...

pe kena-mngena gmba mlayu bogel ngn mkn kismis?err..

heh gudlak.

fitriah said...

marah sape?

Bitter Sweet said...

ntahnya..ko ni kenapa dik?

paraxixth said...

giler ape?

potetek tekan

{lumut} said...

ah kau same ngan bibie!!
tajuk x same ngan isi..
xsuke..xsuke!!haha

saypOOL rafhtello said...

sensaoil kena makan ke??
huhu.. hipotesis.semakin pjg kote seseorang semakin pendek akal org itu.. ;p

BuLaN iTu aKu said...

tak paham la....
adakah kismis baik untuk... tut!!!!!!!

mier@merr said...
This comment has been removed by the author.
Tijah said...

err...aku masuk sini sbb nak tolong klik nnang. sumpah tak etrektet kepada tajok

QQQ said...

sigg! aku minta maaf kalau aku bagi hg sakit hari, maklumla, kot2 hg tgh tension, aku plak buat xserius, terasa la plak posting ni utk aku,

so jadi x, aku nak bagi kote!!

ps:sorry sigg, tabiat lama..

mier@merr said...

ape kaitan bogel..pnjang..pendek.. dan otak??

ooh..da lama bpikir xjumpa jwpn...
Sepuluh kali cakap pun, tak kan faham-faham. Dungu. Bodoh. Letih.

kne makan kismis lebih lah. Biar otak berjalan sikit..

~okeh..kesimpulan d cni.. mkn sensaoil..eh..mkn kismis klu xphm pekene ngn dak ni pg hari yg indah bgini....

demang said...

lu dah layak sangat ni kahwin. nafus syahwat tu dah melonjak2 ni.

Daffodil D said...

sensaoil bukan untuk sapu ke?

macha_sezs said...

kanak kanak zaman sekarang suka mencarut.

haish.

farah said...

ko marah2 nie pasal apa?

ko yg patut makan kismis lebih bro.

ekkeke.

mengucap okei.

:)

azzaliena suziantie said...

ko nih pehal weh??
stress exam ape??
hahahaha
chill bro

Fifi Zahira said...

hahah,
teransang doeh!!!!!

bibie_boodyn said...

ok2...ader org samekan kiter yang!!so amcam?bile kiter nak diijabkabol??(aauuw...pjg ke x?huhu...)

Fatt Chin Choy said...

siot punya entri

Rara said...

sensoil tu ubt makan ke? bkn ubt sapu ek? :D

babymiLosh said...

selamat siang