Nov 7, 2009

.sesi menjawab quiz bersama adik siggplus

Selamat siang semua.

Demi mengeratkan silaturrahim sesama bloggers, aku setuju untuk turut serta dalam quiz yang dianjurkan Melz. Tapi kalau menang tak ada aku akan buat lapdance atau pole dance untuk kau, kau nak kena mintak dekat melz.

The rules are ;

1. Semua rakyat Malaysia boleh join. Tak perlu kau ada blog pun. My silent readers pun boleh. Janji kau ada identiti.
2. Jawab soalan bukan di sini, tapi di sini. Jangan risau, Melz moderate comment, jadi takkan ada tiru meniru.
3. Markah boleh dikumpul untuk beberapa Quiz ada, dan boleh diredeem dengan Melz.
4. Tak ada bodek-bodek, kau bogel depan aku pun, kalau jawapan tak menarik, tetap tak menang gak.
5. Hanya 1 jawapan je kau boleh jawab, kalau lebih, jawapan first yang kau hantar saja akan dilayan.
6. Keputusan muktamad. No argument ok.

Mengikut kata Melz, ini lah prizes yang akan dia berikan.
Lagi banyak quiz kau jawab, lagi best hadiah kau dapat.

Topup
rm50 - 50MP
rm30 - 30MP
rm10 - 13MP
USB
1 GIG - 40MP
2 GIG - 50MP
Iklan
30 hari - 15MP
60 hari - 25MP
Makan
Area Kl : Tepi Jalan : Motif Gossip
25MP ajer
Area Kl : MekDi : Motif Gossip
28MP ajer
Area Kl : KepCi : Motif Gossip
30MP Ajer


Ok the questions, here goes.

Soalan tak lah susah mana pun, cuma kau kena ada calculator, dan buku Structure di sebelah. Ni ha.


Sila jawab soalan 3a, 3b dan 3c.

Haha ok aku tipu. Gila kau nak jawab soalan macam ni. Aku pun terkapai-kapai nak jawab. Heh.

Soalan dia senang saja. Ni ha soalan sebenar.



Kau hanya perlu tuliskan apa si 3 ekor malaun majalah Mangga ni cakap, dengan sekreatif dan selawak mungkin. Kau perlu jawab dalam bentuk tulisan. Yang kiri sekali namakan A, yang tengah B dan yang kanan C.

Contoh,
A : Apsal aku nampak ia membonjol?
B : Aku lupa pakai panties la..
C : Apapun, tetek aku paling mantap, 36C

Jawapan lebih kurang macam ni. Ingat, jawab di blog Melz, bukan di blog aku ni. Aku hanya invigilator Quiz ini saja. Jawab di sini tidak akan dikira walau kau merayu macam mana sekalipun.

Quote yang paling kreatif dan lawak akan dikira pemenang. Tiada sekatan bahasa di sini, tapi kalau boleh jangan politik dan bahasa Tamil. Susah aku dengan Melz nak faham nanti. Sekian, sila jawab dengan tekun dan sabar menunaikannya.