Nov 2, 2009

.quick update + promosi

Selamat siang semua.

Aku tulis singkat sekarang ni. Aku nak ucap tahniah pada Paraxixth yang bakal memulakan kerja di 'skala bebas'. Kau kerja apa pun, abang tetap menyayangi kau seadanya. Cuma jangan kerja bagi bontot dekat orang. Abang jeles! Terima kasih juga kepada abang Blogjog tersayang yang tanpa segan silu review blog aku, dan jangan lupa, main quiz Melblogger di blog dia. Soalan senang, dan turn aku bagi soalan 4hb ni. Sila standby untuk menjawab soalan quiz dari aku. Jangan risau, takkan ada soalan lucah. Mama melz cakap tak boleh lucah-lucah sebab ada makcik-makcik yang akan jawab soalan ni nanti.

Sudah, Indeterminate Structure esok. Mahu sambung study sambil minum float A&W. Syiok!

Lepas habis, kita parti buih beramai-ramai ya. Sila bawa getah protection. Jangan risau dengan QQQ, dia sudah buat vasektomi.

42 journeyed together:

sayu=pilu said...

yeayeayea

aku 1st heheh

sayu=pilu said...

sory arhh

heheheh gud luck weh..

aku dah lepas bala tuk peksa nih..heheheh

PuanPepel said...

study2!!!

ahahakk... erk...study tu ape??
exam tu ape?? :-p

Anonymous said...

kenapa nama aku selalu di mention dlm setiap pos siqq! wei kepada mana-mana gadis gersang sila ke blog aku, ada cerita panas!

Akmar Ramli said...

parti buih??

getah protection??

vasektomi???

Chaireel Azizee Mohamed @ Ayub said...

pergh..exam..wa da lame x dengar mende2 camtu...keke..

paraxixth said...

nama gua pun ada. kepada janda saja dibenar kan untuk ke blog gua...


janda berpengalaman..

oit.exam hati2!

klik nuffannag

ixora said...

good luck exam..

ixora said...

good luck exam..

cik CumeY said...

happy exam mood..same lah kiter..muahahahaha..

okay dah klik iklan!hahahahha

lel said...

mana dapat float wehh?
teringin pulak!

lel said...

mana dapat float wehh?
teringin pulak!

admin said...

cepat study ! hurry up!

iamredranger said...

oit,nk sket float.
jgn lupe jmput aku ke prti buih nnt.
hahaha!

macha_sezs said...

cis.bila nak ada orang berebut2 komen kat blog aku ar?

macha_sezs said...

eh.ade iklan mr potato!
saya klik.

Unknown said...

asal nama gua takde?? ciss..


klik pringles ;)

Unknown said...

klik mister potato la...misai lebat...

kaxx said...

haha. tahniah buat kau. klik nuffnang kau

chokio_nia said...

loh..lom abes exam??gud luck ah.parti buih aku nak join..haha

Huda Luna said...

study baik2

Jogger said...

bro sigg.

ko minum float yg aku email kat ko tu ker??? baik2 sket... sbb mmg aku sajer kasik yg dah expired.

Melz said...

wah nama gua naik sial.. gua suka... gua x sayang lu.. muahahaha

Fitriah said...

paraxixth nak janda.

ko pulak?

siggplus said...

sayu=pilu : seronok kau jd 1st ye..heh

bes ah ka dah setel..aku 12 ni br setel

siggplus said...

mier@merr : entah..study tu mainan seks kot..haha

siggplus said...

QQQ : sebab lu mahaguru gua, gua kena hormat..haha

siggplus said...

akmar : yup semua pakej dalam 1..mahu beli?

siggplus said...

azizee : berlagak ah lu!hahaha sial betul gay ni

siggplus said...

paraxixth : kenapa janda?lu nak yg dh lobos ke?

siggplus said...

ixora : thanx weh

siggplus said...

cik cumey : thanx klik2 iklan aku eh

siggplus said...

noorlaila : beli dekat a&w lah..hehe

siggplus said...

adjla : kau orang pertama aku jemput..heh

siggplus said...

macha : thanx weh

siggplus said...

cik epal : nama lu gua dah bubuh dalam entri latest..heh

siggplus said...

kaxx : thanx

siggplus said...

chokio_nia : kau nak join?kau bukan jauh ke?kt coburg, bayern..heh

cmne nk join kalau jauh

siggplus said...

miszluna : baik

siggplus said...

jogger : aku memang suka yg expired..heh

siggplus said...

melz : gua pn tak sayang lu gak..hehe

siggplus said...

fitriah : aku nak mak janda..hahaha