Nov 26, 2009

.selamat selamat hari raya

Selamat siang semua.

Aku just nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha pada semua yang baca Refurbished Journey, semua silent readers, haters, dan nuffclickers.

Aku nak mintak maaf pada semua masyarakat haiwan terutamanya lembu, kambing, ayam, dan setengah tempat unta, maaf, aku tak boleh nak selamatkan korang kali ni. Cuba la try gigit tambatan kau tu, kot-kot boleh koyak ke. Aku tau kau semua orang dalam muka ketakutan sekarang, sama macam aku tengok gadis berbikini dalam entri bawah ni.

Aku jugak nak mintak maaf pada segerombolan Ikan Curut yang mak aku beli pagi tadi untuk dibuat laksa. Aku dah makan setengah laksa dah. Mengamuk Puan Hamizah tadi. Pedulikan, sapa suruh masak awal-awal.

Kepada Maria Ozawa, Tera Patrick, Sasha Grey dan Sora Aoi, jemput-jemput la datang rumah lepas tolong mak masak rendang. Rumah kite ada laksa. Heh.

Lemang sebatang saja rumah aku ni. Ok la dari tahun lepas aku raya sorang-sorang dekat Ipoh. Tak ada kuih raya, kecuali kau nak makan serdak-serdak kuih raya masa Eid Fitr aritu.

Dapat daging korban tu, buat sup tulang pada-pada. Jangan sampai semua kelam kabut masuk hospital sebab darah tinggi. Aku yakin, gout anytime boleh kena kalau bantai banyak sangat sup tulang.

Kepala lembu, jangan buat macam orang politik yang bodoh pijak-pijak depan pejabat kerajaan esok. Simpan, tanduk dia nanti boleh buat korek hidung.

Tahun ni aku korban apa? Aku korban kejantanan aku, boleh tak?

Salam Aidiladha. Heh.

0 journeyed together: