Nov 26, 2009

.aku dulu member dengan Lim Keng Liat tahu?

Selamat siang semua.

Masa sekolah dulu, aku seorang perenang sekolah. Sekolah aku dulu, satu-satunya sekolah di Ipoh yang ada swimming pool. Bangga beb. Sekolah korang ada ke kolam renang?

Sekolah aku sekolah all boys, sebab tu aku agak jakun kalau jumpa gadis bila dah besar ni.

Bukan senang nak masuk team renang sekolah ni, dengan budak Cina lagi hebat dari aku. Kederat babi.

Favourite category aku, aku suka Freestyle dengan breaststroke. Breast maksud dada, bukan buah dada.

Aku berjaya jugak la harumkan nama sekolah, ada la sumbang 2-3 pingat masa MSSPk. Dapat wakil sekolah. Tak terer sangat pun, cukup-cukup makan saja. Aku banyak-banyak terima kasih dekat cikgu aku masa tu yang serap aku masuk team renang tu walaupun mula-mula aku agak bodoh lambat, slow-slow aku pickup stamina dengan speed, sampai nak lawan budak cina boleh jugak la makan. Sila ambil nota, aku tak makan babi untuk tambah stamina dengan speed ok. Aku minum banyak Kopi Jantan saja. Heh.

Paling seronok masa training dekat sekolah ni, petang Rabu ke Khamis, ada budak-budak perempuan dari sekolah MGS datang train situ. Bikini merata-rata. Tapi kami tak boleh train sekali, just tengok, stim dari luar kolam je. Banyak budak pompuan Cina lah yang ada, tapi ada jugak Melayu. Yang tu paling best tuh. Aku ingat lagi kawan aku time sembahyang Asar, dia curi-curi pergi changing room budak-budak perempuan, stay situ semata-mata nak tengok budak pompuan tu salin baju. Dah la ponteng solat, pegi mengendap lak. Memang bonus dosa dia.

Aku baik, aku tak ikut dia. Aku solat dengan tekun.

Lepas habis MSSPk, aku dapat masuk selection untuk MSSM. Kira aku dapat masuk selection untuk jadi wakil Negeri lah. Weeks of streneous training dekat Kolam Renang Ipoh. Cuba kau bayangkan, kau kena train dengan budak-budak water polo. Budak-budak water polo ni lagi lah kederat babi. Kalau train kau kena apungkan badan, sambil tu tangan kena angkat atas air, then keliling kolam renang, 4 kali keliling kolam tu minimum. Kaki kau saja tendang-tendang air nak bagi terapung. Memang time tu, aku train, balik rumah tido sampai esok lah. Letih tak ingat.

Aku dengan kawan aku, sorang saja Melayu yang dapat selection tu. Kami macam biasa la, kalau dah join budak-budak Cina water polo ni, otak memang lucah memanjang. Kolam renang Ipoh kalau nak compare dengan kolam sekolah aku, lagi la ramai gadis-gadis berbikini.

Yang masuk selection sekali, aku tak layan sangat. Badan semua macam lelaki. Macho je jalan. Dada bidang-bidang semua. Hari-hari pakai training bra, mana nak stim tengok. Airport. Heh.

Kitorang training seminggu 4 kali dekat sana. Aku dengan kawan aku, bukan nak training sangat. Kitorang saja-saja je masuk, sebab tau takkan dapat punya. Gila kau masa aku 100m, dekat 2 minit, budak-budak cina kederat babi tu semua bawah 2 minit. Mana aku lepas.

Jadi aku dengan kawan aku sorang tu, dah set dah, kitorg datang sebagai cukup syarat je, dan masa yang sama untuk usha gadis-gadis berbikini sunbathing dekat tepi kolam.

Tengah kami usha-usha gadis, datang sorang minah Melayu ni, pakai sports bikini warna Biru tua. Cun, body solid. Rambut panjang, kulit putih melepak. Sila bayangkan. 34 24 36.

Dia datang, kami usha, dia park bag, kami usha, dia undress, kami usha, dia shower, kami usha, dia cucuh-cucuh ibu jari kaki nak rasa air sejuk ke tak, kami usha. Semua kami usha.

Goggle adalah benda paling penting nak usha gadis berenang ni. Cara dia senang saja, masa dia berenang, kau buat-buat menyelam, dan pastikan kau tengok dari arah belakang dia. Dari depan rugi. Paling best kalau dia buat breaststroke. Itu stim maksima.

Then kami semua menggila nak usha. Tak boleh semua tengok sekali, nanti kantoi lah.

Kawan cina aku sorang usha dulu. Lepas usha, dia terus naik keluar kolam, muka pucat.

Then kawan melayu aku pulak usha, then dia pun naik jugak, muka pucat.

Aku macam pelik jugak, so aku pun menyelam. Aku terkejut. Darah adrenaline aku jadi laju gila. Nafas aku jadi kencang. Aku pun naik jugak, muka pucat.

Mood mula jadi mood celaka.

Kami semua hilang mood nak train dah. Semua senyap saja sampai habis train. Muka pucat sampai rumah. Seharian demam.





Perempuan tu bulu pubis banyak gila! Panjang mengurai sampai keluar bikini.

0 journeyed together: